Maak een afspraak
Telefonisch of online
Telefonische afspraak
Afspraken voor nieuwe patiënten dienen steeds telefonisch gemaakt te worden. Dit kan op werkdagen tussen 08.00 en 12.30 en tussen 13.30 en 18.30. Op zaterdag tussen 9.00 en 12.30 uur. Bestaande patiënten kunnen er ook voor kiezen om online een afspraak te maken.
Online afspraak maken
Zodra uw emailadres in één van onze praktijken geregistreerd is, kunt u online controleafspraken maken via Dentalbridge:
Afspraak Heusden-Zolder Afspraak Bocholt
Nadat u de op de link geklikt heeft, krijgt u de keuze om zich aan te melden of te registeren.
Registratie
De eerste keer dat u Dentalbridge gebruikt, moet u zich registeren met het emailadres dat gekend is in onze praktijk. U kunt zelf een wachtwoord kiezen. Nadat de registratie voltooid is, krijgt u een bevestigingsemail. Hierin klikt u op de bevestigingslink en dan is het registratieproces voltooid. (Indien u de bevestigingsmail niet ontvangt is het raadzaam om uw spambox te controleren)
Aanmelden
Vanaf nu kunt u zich aanmelden op Dentalbridge. Gebruik hiervoor uw emailadres en wachtwoord.
Na het inloggen kunt u de gewenste tandarts selecteren en in een passend vrij moment een afspraak inplannen. Indien u geen passend moment vindt, kunt u ons altijd telefonisch contacteren om samen een oplossing te vinden.
Enkele richtlijnen
- Uw eerste afspraak dient steeds telefonisch gemaakt te worden. Tijdens uw eerste bezoek aan één van onze praktijken, zal uw emailadres geregistreerd worden. Nadien kunt u dan online uw controleafspraken maken.
- Enkel controleafspraken kunnen online gemaakt worden. Afspraken voor meer ingrijpende behandelingen (vullingen, urgenties, protheses, ...) dienen steeds telefonisch gemaakt te worden.
- U kunt slechts één afspraak maken per persoon. Indien u met meerdere personen wenst te komen, moet er per persoon een aparte afspraak gemaakt worden.
- Zodra de afspraak bevestigd is door de praktijk, ontvangt u een bevestigingsmail.
- Afspraken annuleren of verplaatsen kan enkel telefonisch.